torsdag

Ibland får man helt enkelt inte till det...

Nej som jag försöker och försöker att göra en lika god köttfärssås som min pappa så blir det inte ens i närheten, varför? Jag älskar Pappas köttfärssås och önskar jag också kunde göra en lika god.

Undra vad jag kommer bli känd för hos mina barn?
Goda kanelbullar?

Ligger i soffan efter lite sammandragningar, inte så kul:(

Ska snart eller typ nu ta tag med denna packning, tar alltid med mig för mkt, och dessa blöjor? Man lär ju behöva några stycken som tar lite plats:)

Imorgon kommer mamma och pappa hem från New York, längtar efter dom!

Ha en skön kväll!

1 kommentar:

  1. En otroligt längtande moster20/5/10 21:34

    fråga varför jag aldrig gör palt :-) Ingen gör så god palt som mormor (mamma)
    Å ingen gör så god köttfärssås som Tomas, faktiskt.
    Parveln får väl allt hålla sig lugn en vecka så ni får semestra i lugn och ro eller hur ;-D
    Blöjor är inte roligt att packa men kanske han klarar sig utan innan ni kommer hem :-)
    Nu ska jag ta hand om FB en stund och njuta av en ledig kväll. Jag har redan packat, lastar bilen i morgon och på lördag åker jag :-D :-D
    Ses om en vecka. KRAMIZ

    SvaraRadera