onsdag

En helt vanlig dag!

Frans har börjat somna mellan 8-9 på kvällen och vaknar mellan 6 halv 7=) jippi!
Det går rätt bra ändå, jag tycker om att kliva upp på morgonen.
Just nu är han jätte mammakär och kliver jag åt sidan bara ett steg så han inte ser mig så kommer gråten. Både och det där, roligt men lite jobbigt ibland.

Igår var jag på spinning. Eller Aktivio som det så fint heter på Storsjö. Det va roligt med ett pulsband. Får en att tänka på nå annat än att det är så fruktansvärt jobbigt! =)

Sen bakade jag och Petter bröd till mammagruppen som kommer idag på fika.

Nu kommer mormor.

1 kommentar:

  1. Hoppas mammagruppen hade mysigt. Synd vi inte kunde komma. :(
    Skönt att Frans sover hela nätterna. Vi är oxå inne i en bra period. Hoppas den håller i sig. Sköt om er!

    SvaraRadera