söndag

Flyga i blåsten!

Jag och Frans ska ut och flyga om 1 1/2h. inte så peppad, är inte så förtjust i att flyga i vanliga fall och ännu mindre när det blåser. Det känns tungt att lämna hemmet men blir nog roligt när vi väl är framme.
Frans får sova ute i uterummet när det blåser så mycket. Det har kommit JÄTTE mycket snö! Våran utelampa vi har på gräsmatten är det bara några dm kvar innan den försvinner.
Melodifestivalen igår, ja jag är inte helt såld på den. Men Emilia låt var bra. programledaren tyckte jag inte om.

Puss & Kram

3 kommentarer:

  1. Kors vad du har skrivit sedan sist jag tittade in :-) Det vattnas ju bara i munnen då jag läser om surdegsmackorna...undrar om jag måste ta en promenad imorgon (om det inte snöar och blåser så förbaskat dvs :-).

    hoppas att det var kul på möhippan och att du sket i bilen :-)

    Kram kram ha det gott så ses vi nästa vecka. Förresten så har du blivit utmanad, kolla min blogg!

    SvaraRadera
  2. Hoppas flygningen gick bra!! Ja nu räcker det faktiskt med snö enligt min smak!!

    SvaraRadera
  3. Hej Emmahjärtat.
    Hoppas flygningen gick bra och att ni inte har alltför mycket att göra i den stora staden. Perfekt för Frans att få komma ut och se lite av världen (hihi)
    Nu ska jag ta itu med middagen, det blir kroppkakor = mums
    Hälsa B & T också. Kramar i massor

    SvaraRadera