lördag

Träning, träning!

Yes! Vi körde Petter in till stan vid 14 då han skulle på en lång fest=) jag gick en sväng på stan och köpte två likadana burkar som Maria har till hennes gröt och Välling, hon är så duktig på komma på saker, hon har en fin blogg som ni kan gå in och kolla på, http://www.lillkrakan.blogspot.com/ sen gick jag till Mias lustgårs då jag hade laddat att shoppa upp mina Presentkort, men inspirationen va dålig så det blev bara en tandborsthållare från cult. Behöver nog med mig någon som ka
n hjälpa mig ta beslut! Blir så mycket jag vill och tänker att det blir ingenting, typiskt mig!
For hem och försökte tillaga en lasange med Frans var inte på sitt bästa humör, och det tar kål på mig! Försökte få han att sova men det gick inte bra, det är väldigt bra träning för mitt otroligt dåliga tålamod! Träna träna, Så sen la jag han i vagnen och där sover han nu, ska väcka upp honom snart.

Själv ikväll. lite jobbigt, inte jobbigt för att jag är själv med Frans, jag tror det är mest för att jag är så rädd för allt. Direkt jag hör ngt av det minsta ljudet så kan jag inbilla mig massa saker, Jätte jobbigt!!

Om en timma börjar melodifestivalen så den ska jag se!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Inte ska du vara rädd! Men ett tips är att sätta på tvättmaskin, diskmaskin, torktumlare..ja allt som tar över de jobbiga knakiga ljuden som jag vet att jag ogillar starkt när jag är ensammen. Vi såg musikfesten vi med men jag tyckte inte det var någon höjdare, tyckte däremot att ugglas och Emilias låtar var bäst. Astrid är fortfarande förkyld och jag med..puhh. Hoppas vi blir piggare till veckan.

    Kram V & A.

    SvaraRadera