torsdag

Hem ljuva hem

Sista natten borta, ligger i Idas soffa och ska snart sova, Frans slocknade direkt.
Trött pojke men oj så snäll han har vart denna vecka.

Imorgon får jag jag träffa Petter, längtar super mycket efter honom.
Det blir full fart direkt jag landar.
På lördag ska mormor och morfar vara barnvakt och tom över natten, ska bli jätte skönt.
Det har ju sovit med han nu hela veckan så det vet ju vad han kan gå för =) haha
Det blir jätte bra.
Ska blogga mera senare när jag kommer hem. Har tyvär inte tagit några bilder förutom på en super duper snygg jacka från Filippa K och skor från Filippa K så grymt snygga det är! Imorgon är det French Connection kl.9 sen Nümph och Koppartrans sen en liten väntan på Bromma.

Det här är super skoj och vi köper så snygga saker så ni kan inte flrstå så underbara kläder som kommer in.
Nytt märke har vi tagit in. Saint Tropez! de hade också så fina kläder som kommer nu i april.

jag är trött och sliten efter veckan men jag svävar på moln för det är så roligt!


puss till dig Pappa jag saknar dig! / Frans

2 kommentarer:

  1. Hej Emma.
    Så roligt att höra att ni har trevligt och att ni håller igång, både du och Frans och att ni dessutom håller igång mormor och morfar.
    Vi åker till Anders i em när jag slutar och laddar för V75 i morgon. Det ska bli kanonkul.
    Ha en riktigt bra dag.
    Kramar till er alla

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att ni har haft en bra resa! vad spännande med nya kläder...saint tropez har bland annat några jättefina klänningar jag har sett =)

    SvaraRadera