söndag

UTMANAD

Jag har blivit utmanad av Maria. Uppdraget var att "gå in i mappen Mina bilder på din dator. Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet. Visa den bilden i din blogg och skriv något om den. Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade."




Den här bilden är tagen av Petter år 2005 i Egypten (Annafora) Ida och Emil var där som gratis människor, kommer inte ihåg ordet sorry! =) Och jag och Petter kom dit och hälsade på en vecka, om jag fick välja hade jag inte visat detta kort! =)

Jag utmanar:

Lina
Jenny
Ida
Viktoria
Rebecka
Frida

2 kommentarer:

  1. Jag får anta utmaningen sen när jag kommer hem!
    Hi hi kul att det blev den bilden, vi va volontärer i Egypten pucko! :P Hi hi

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det var ett bra kort. Det är bara bevis på att det kan vara tröttsamt med semester :-D
    Vi hade det jättebra hos Anders och på Solvalla.
    Ha en riktigt bra dag. Kramar till er alla

    SvaraRadera