onsdag

Lunch+disktrasor

Idag har varit en bra dag. For in till stan på morgonen och mötte upp Laila strax efter 11. vi satte och på costas och åt lunch. Det va så trevligt. Vi ses alldeles för sällan. tycker jag =)
Det va helt ok mat men de godaste är deras bröd med aioli de har, mums!
Sen när våra vägar gick åt olika håll gick jag förbi på dixi och sa hej, Frans är mycket förtjust i morfar, det syns väldigt tydligt!
Sen gick jag via tehörnan och köpte hem 2hg AloeVera te. Super gott! Hittade även mycket fina burkar de hade fått in igår så de får snart ta och komma hem och stå på min hylla. =)
Shoppade iaf fina disktrasor där idag, fina och härliga färger. Tror att det är lite ljusare än på fotot. 6-pack för 30kr.
Söt kofta från Nümph med söta detaljer dom färgade knappar. Finns även i lila. 649kr

Kofta från Saint Tropez. Är även fin att ha som jacka till våren. Super snygg med spänne i ryggen. Finns i tre snygga färger. Svart, mörk grå och beige. 699kr


TACK snälla moster Maria för paketet. Du är ju så snäll och Frans älskade prasselboken. Vad tror du om koftan?

Sen när vi kom hem gick jag och Frans en långpromenad i det fina vädret, helt underbart och sen fick vi oväntat besök av min farbror Pelle. Det va trevligt tyckte hela familjen!

Nu ska jag ladda upp för att se greys. sen dirty sexy money =) Lång kväll!

Nu sover Frans min stjärna, han har lärt sig ett nytt ljud idag! Helt underbart att ha barn!

Jag njuter och är glad!

1 kommentar:

  1. Hej.
    Vad roligt att Frans gillade böckerna. Hoppas den om hundar blir en favorit ;-)
    Koftan ser jättebra ut men jag kunde inte förstora kortet så skicka det gärna till min mail.
    Jag så bra att det finns disktrasor så man får handla NÅGOT i alla fall ;-D
    Nu ska jag vila hela ryggen, sov gott

    SvaraRadera