måndag

Jiiippppiiii!!!!

Idag är det bevisat! Träning lönar sig! =)
Har kört tre spinningpass förra veckan och idag kommer jag i mina chinos från Filippa K de har länge legat i garderoben och väntat på mig! Och idag sitter det på.
Nu är det bara att fortsätta hålla igång så mer av magen försvinner.
jag är så glad! Vem vet man kanske måste ha ett skärp i dessa byxor till hösten! =)

Idag är det full rulle. Ska snart packa oss in i bilen och köra mot cityneonan. Då ska vi gå till en fotograf med Frans, sen ska vi till gammelmormor och äta middag och sen blir det kalas för en viss Jenny som fyller år idag!

Igår bakade jag semlor. De blev jätte goda, jag tycker inte om mandelmassa så jag äter bara bulle med grädde, för mig är det också en semla. Vissa i familjen tycker anorlunda. Och det är inte Frans om jag säger så! =)

Hoppas alla får en bra dag och speciellt Jenny eftersom det är hennes dag idag!

Kram Kram

1 kommentar:

  1. Å vad du är duktig som kommit i dina byxor :-D
    men ät inte för många semlor så du måster köra extrapass på spinningen ;-)
    Var rädda om er. Stor kram.

    SvaraRadera