söndag

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Maria så nu ska jag allt ta mig an den =)

1. 4 TV program jag brukar se: Lets dance, Greys, Lipstick jungle och Gossip girl

2. 4 saker jag gjorde igår: Va på promenad med Hanna, Var på barnens hus, Pratade i telefonen, busade med Frans

3. 4 saker jag längtar till: Tills Frans vagn kommer, Tills Ida kommer och hälsar på, Att gå ner i vikt och Petters frieri.

4. 4 saker som står på min önskelista: Att få åka utomlands med familjen, Att få vara med i ex. room service eller äntligen hemma så de kan göra om vårat uterum och bygga en altan, En svart tripp trapp till Frans och en ny soffa.

5. 4 saker jag tycker om att göra: Spendera Pengar, Äta god mat, baka, Träffa vänner och prata!

6. 4 saker jag avskyr: Alla hemska saker, när det inte går som man vill, sjukdomar och betala räkningar.

7. 4 saker jag åt i går: Sushi, chili, ostkrokar crunchy (felstavat) apelsin.

8. 4 bloggar jag utmanar. Lina Maria Viktoria Ida

1 kommentar: