lördag

Lite bilder från Sthlm och våra inköp

Nu kommer det lite bilder från inköp med Filippa K tog bara kort på jackan och skor tyvär. Men vi har köpt mycket fina saker!

Här är en riktigt fin parkas från Filippa k, jag har ju dock ingen super kamera så ni får ursäkta mina fula bilder. Det är en riktigt härlig blå färg med fina detaljer, de har jobbat mycket med gulddetaljer det här året och det syns på bla på knapparna på denna jacka. huvan har dragkedja så den går att fläka ut som den är nu eller dra ihop den så det blir en huva =) Grymt fin jacka!



Här är några gobitar från Filippa K.

Riktigt snygga skor från dem. De är så klockrena!

Spara pengar om ni är sugna för det här är så snyggt!

Jag kommer nog hålla mig till de skor med den mindre klacken då jag inte riktigt kan gå i höga klackar(än)













Frans har hittat en fotölj som var precis hans storlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar