måndag

Lite nytt!

Dagen har varit bra, fotograferingen kunde ha gått bättre, Frans var lite trött och less så det va lite tråkigt, men några bra bilder blev det, snacka om att det är dyrt att framkalla bilder från dem. Men nu har vi några ideer så kan vi fota Frans själva =) Han är världens sötaste!

Väskan som hänger här nedanför är min nya skötväska, eftersom man inte behöver använda väskor så mycket bär man går runt med barnvagn hela tiden får man göra de som går till skötväska. Finns i butiken för 199kr. Väldigt bra pris!
Jofama är ett skinnmärke för er som undrar. De har väldigt snygga jackor vi får in några olika modeller senare i vår. En jätte snygg fuskpäls jacka som jag hoppas på att jag kan passa i!
Jofama brukar även jobba med designers förra året jobbade det med Efva Attling och detta år jobbar det med Lars Wallin. Det finns även en bloggare som jag inte kan så mycket info om men som kallas eller heter Kenza och den jackan har vi inte nu. Den heter kenzajackan! =) (tror jag)
Det va lite om Jofama. De har även för män och snygga väskor, mössor, vantar. Det bästa av allt är att det har bra priser!

Min otroligt duktiga kusin Anna har gjort en fiskbensfläta.
Vill alltid ha en sådan, så synd man inte bodde granne med henne. eller att man kunde göra en sådan själv, by the way har jag bokat klipptid till nästa vecka! =)


Nu ska jag fortsätta se Lipstick jungle.

Sovgott alla!

1 kommentar:

  1. Himlars vilken fin fläta :-D men jag hoppas inte du klipper så mycket. Kul att du lägger ut bilder på både kläder och barn så jag kan hålla mig lite uppdaterad men jag ser ändå fram emot att få ett eget bildbevis på att korten på Frans blev bra ;-)
    Ha en riktigt bra dag. Massor av kramar

    SvaraRadera