torsdag

2007

Igår var jag, Ida och Frans en sväng på stan, vi gick till Cervera och Ida köpte mig denna fina skål från iitala. Julen 2007 fick jag en middag och en helkroppsmassage av Ida, massagen skulle hon göra själv eftersom hon har en massagebänk och är väldigt duktig. Men sen blev jag gravid och sen födde jag Frans och sen att vi bor 60mil ifrån varandra gör ju det hela inte enklare att få massagen, så då fick jag denna skål istället för massagen :) Jag blev tok nöjd! Så nu står såna här alltid på önskelistan stora som små.
Det fanns en super snygg mörklila också! men det blev en grön för det skillde 130 kr i pris.
Föresten på tisdag har jag bokat in mig på en Aroma mosaik massage ansiktsbehandling på iksu spa. Det ser jag framemot! :)

Vi gick även och provade en massa kläder på Janemars och där hittade jag bla denna snygga och framförallt super sköna kofta från Ralph Lauren, vill ha!
Sen en snygg klänning från Twist&Tango men den fanns inte i min storlek. Men på lördag jobbar Ida 9-22 så jag och Frans funderar på att åka med tåget in till stockholm och strosa på.
Sen en kofta som inte heller kom med på kort var ju bara hur skön som helst från Boomerang.
Oj vad fina kläder!
Älskar kläder och ser framemot att börja jobba igen!
Men inte att lämna Frans på dagarna för han är så underbar!

Imorse var jag och Frans ute på morgonpromenad 1h i regnet.
tråkigt att det regnar.
Idag ska vi och handla lite mat för jag ska bjuda ida och Emil på middag ikväll...eller jag ska laga den iaf. De blir en överaskning vad de får men jag lovar att jag fotar så ni får se ikväll eller imorgon vad de blev!

Nu väntar duschen!
ha en underbar dag alla, och såg på min Iphone att det var sol hemma i Umeå, lyx!

2 kommentarer:

  1. Hej Emma, ni verkar ha det hur bra som helst hos Ida och Emil = )
    Koftan var jättesnygg. Visst är det typiskt att man vaknar tidigt PRECIS den morgonen man får sova länge :-S
    Jag har inte hunnit kommentera alla dina inlägg men jag läser dom med spänning och ett leende på läpparna :-D
    Lycka till med middagen och krama alla.
    PS. du har tur du som har en Iphone ;-) men det har jag också snart :-D

    SvaraRadera
  2. Men Emma...... gud vad fin kofta och vilken trimmad kropp den sitter på. Du ser så fin och trimmad ut att det skriker hälsosamt om dig=)

    SvaraRadera