torsdag

Rester!

idag blev det rester till middag, de händer inte ofta att vi äter det.
Det blev västerbottenspaj med lite romröra, chevre toast och räkmacka.
Till det så drack jag ett litet glas rött vin, då Petter kom hem sliten efter hans krogrunda i sthlm igår så tänkte jag att det är jag värd! :)

Är man nånsin värd alkohol?

Idag har jag städat och åkte till Lina och Lisa och fick lite Kaffe, ja ni ser vad som står. kaffe! :)
hihi lite kaffe med mycket mjölk tycker jag om, men jag vägrar bli en beroende av kaffe!

Nej nu ska jag sitta och leka med min Iphone sen måla lite på mina fina hyllor som Oskar har gjort åt mig.
Bild får ni när de är klara och jag hoppas innan sommaren är slut, tycker inte om att måla!

Ni får inga bilder för dagens aktiviteter för helt ärligt så orkar jag inte lägga ut några nu!

Kram till er alla och en extra till min handra halva!

1 kommentar: