onsdag

Sovmorgon!

Imorse skulle jag få sovmorgon, då Frans sover i Ida och Emils rum och jag sover ute på soffan bestämde de sig för att ta han nu på morgonen, men själv vaknade jag före de andra och kunde inte somna om, låg iaf kvar i sängen. De gick tillslut ut på en promenad och jag hoppade in i duschen, när jag kom ut från duschen hade de plockat blommor och smygit in och lämnat det på bordet.
Sen la jag mig under täcket igen och hann precis somna så kom de in igen, nu ligger de alla tre och sover medans jag sitter här och bloggar.
Ska ta en promenad ner till city och köpa mig morgonkaffe:)

Emil var snäll och gjorde fattiga riddare till frukost, ingen av oss hade smakat det tidigare så vi fick pröva, smakade som pannkaka! :)


Saknar min älsklings Petter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar