fredag

Mysdag!

Bilderna blev i lite fel ordning men det får vara så.
idag har vi haft en mysdag med Lina & Lisa. De kom och hälsade på oss i skärgården så vi hade lite mys picknick ute på gräsmattan.
Det var mycket trevligt.

Mor & son gungar!



Mor & dotter gungar ikapp! :)





Frans fick tillslut nya kläder som han kan ha och skita ner sig på gräsmattan, väldigt bra att ha slit och släng kläder nu när han vill upptäcka ALLT!
Han är ett litet monster, äter allt som han ser.
Frans busar med Lina!
Han tycker mycket om henne, skrattar nästan direkt han ser henne!


Lina tar för sig av min goda Fruktsallad! :)

Min fruktsallad! I min fina skål.
Idag innehöll den, annanas,banan,kiwi,galiamelon,vattenmelon och Mango.

Det har vart en underbar dag.
Nu har jag gjort mig iordning för kvällen jag och Petter ska ut och äta på Invito.
Det ska bli väldigt trevligt, kanske att vi går på bio efteråt.
Puss & Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar