söndag

Nytt!

Idag har vi vart en sväng på gränby centrum. Frans har fått en
gubbhatt av ida & emil:)
Vi åt lunch på barista och jag fick lov att klaga till ena tjejen som
jobbade. Ida tog pannkakor. Fick 2 st för 45kr och grädden var under
all kritik.
Så jag sa, man kan väl iaf få bra grädde när man bara får 2
pannkakor för 45kr. Urs! Hon blev sur. :)

Nu packar jag lite, men fortfarande oklart när bilen börjar rulla
norr.
Ikväll blir det middag på il forno med mor,far,ida,emil,anders,monia&
frans!

Grattis till alla mammor idag och speciellt till min mamma som är
bäst av alla!

Grattis till min vän Pernilla som fått en flicka och Therese som
också fått en flicka! All lycka till er!

1 kommentar:

  1. Guess who31/5/09 20:08

    Så himla söt han blev :-D
    Jag tycker vi ska byta namn på huvudbonaden och kalla den för Frans-keps ;-D
    Kramis

    SvaraRadera