måndag

Vår i luften!

Nu är det vår och alla snygga vårkläder börjar anlända i butiken, mycket Saint Tropez kommer.
Nu ska jag visa tre jätte fina blusar från just Saint Tropez som kom in i torsdags.

Först ett par tunna super härliga byxor från KoolaAnna, de är super sköna, känns nästan som mysis byxor. 849Kr
Svart blus från ST 549Kr finns även i två andra färger, mycket fina färger!
Den är lite mer arbetad med mycket brodyr!

En llite mer närbild på en liten del av all brodyr. Väldigt skön att ha på sig!
Fin vit blus med fin brodyr. Pris: 399Kr
Den finns även i två eller tre andra färger. Tunn och perfekt att ha en varmsommardag.

Sen en super härlig tröja som är längre i modellen och super skön att ha på sig, Pris: 449Kr Finns även i två andra färger.
Färgerna som alla plagg kommer i är super fina, så perfekta till sommaren!


Jag tycker mycket om dessa plagg! Hoppas ni också gör det!
Nu har vi fått in Ruffle & Bow i butiken. Very nice.
Jag älskar mitt jobb!
Ni förstår inte hur mycket snyggt som kommer in till butiken! :)
I Love it!
Morgonpromenad imorse på en mil! hejja Emma & Frans.
Imorgon väntar en träff med Maria och hennes Frida, det ska bli kul, länge sedan vi sågs!
Till alla er som är sugen på shoppa, så välkommen in till Dixi.
Vill ni ha personlig shopping på kvällstid eller före öppning ställer jag gärna upp!
Vi är till för er!


1 kommentar:

  1. hejaklacken5/5/09 06:53

    Jag håller verkligen med: HEJA EMMA OCH FRANS :-D
    När jag sitter i soffan och läser hur duktig du är slår mitt samvete ner som en bomb ;-)
    Kläderna är verkligen jättefina. Jag önskar jag bodde lite närmare så du kunde få stajla upp mig men vi tar det till sommaren.
    Idag är det systrar och Stockholm som gäller :-D
    Det ska bli kanonkul.
    Ha en riktigt bra dag o massor av kramar.

    SvaraRadera