lördag

Kärleksmums

Idag har vart en helt underbar dag!
Jag och Frans började med en promenad över till Holmsund kl.8 imorse. Skönt med 1 mils morgonpromenad! :)
Åt lite frukost och sen ut igen för att börja städa i min lilla trädgård, allt blev super fint och jag är jätte nöjd, imorgon ska jag kratta klart gården och gå en promenad till Handelsträdgården här i Obbola för att se om de har nå fina blommor till mina rabatter. :)



Till lunch gjorde Marcus och Petter super goda Hamburgare som de grillade. mums.
Gick in och tog en dusch och sen iväg till MediaMarkt, ja det var stort!
Jag hittade min spis/ugn jag vill ha:) En svart dubbelugn från Husqvarna. Super fin och inte allt för billig. synd! Vill ha en dubbel och med varmluft.


Sen blev det middag med alla Holmlundssyskon och svärfars hos Viktor, och hem till Frans läggtid kl.8

Nu har jag bakat kärleksmums.


Ha en fortsatt bra helg!

3 kommentarer:

  1. Hej! Var inne på Dixi för ett par dagar sen å shoppade lite =) det blev en brun skinnjacka och en svart t-shirt från diesel =) mycket nöjd! hoppas allt är bra med er!

    SvaraRadera
  2. vad roligt! Belv det en rock'n blue skinnjacka? Eller Jofama?
    Nu har vi ju fått in jätte fina blusar från Saint Tropez! very nice! med oss är allt bra, hur är det själv?

    SvaraRadera
  3. Förutom en enveten förkylning som aldrig vill ge med sig så är det bara bra =) Det blev rock´n blue jackan....jag har länge letat en sån brun men aldrig hittat nåt som passar över mina breda axlar ;P men denna satt skönt =)

    SvaraRadera