fredag

Mysdag!

Staty i parken!
mycket fina blommor har de här i Uppsala.
Vi var på synsam och provade solglasögon och även Frans fick vara med men han ville inte köpa något! tok Ida och Emil bara busar med Frans!
Frans favorit älsklingar, de tycker våran vagn är super och ska nog införskaffa en egen till deras baby som de fortfarande övar på. :)

Frans har haft en toppen dag idag mycket skratt och lite gråt!
idag har Emil legat på topp 1.

Imorgon blir det nog ingen Huvudstads tripp då jag hade tänkt ta mig en promenad längs djurgården och fika på Rosendalsträdgård, men att det är lön, sthlms maraton och elitloppet gör att jag stannar i fina Uppsala och kanske ger mig ut på en picknick med Frans.

ikväll är Ida och Emils vänner här, så jag ska nog försöka vara lite social.
Vi har ätit tacos.

kram på er!

Nu börjar vi längta hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar