onsdag

Lottas KROG

Idag har vart en bra dag!
Va iväg på morgonkvisten till Maxi för att handla inför Lördag, blev lite cremefraiche burkar :)
For hem och gjorde en god Tonfisksallad till Lunch, Frans fick Blodpudding för första gången, det tyckte han om. Billigt är det också! :)

Sen kom Lina & Lisa en sväng och fikade, trevligt.

Sen runt 5 for vi in till stan jag och Frans för att äta middag med Frans morfar.
han satt mest och sa mamma hela tiden, mam ma mam ma mam ma! Han är underbar, satt inte still en sekund. han är väldans aktiv min son.
Vi hamnade på Lottas och jag åt Pasta med hemgjord pesto och grillad Kyckling, mumsigt!
glömde Kameran så det blev tyvär inga fina bilder :(

Nu har jag lagt barnet och ska göra lite te och se greys!
Petter är på Invito med jobbet så han kommer nog inte före 22.

Jag är lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar