söndag

5 Knop och YESman!

Igår var vi på 5 knop och åt middag, det var väldigt gott men väldigt dyrt.
Vi åt varsin Bruschetta som kostade 55 kr, bra pris på den. Sen åt vi varsin pasta med oxfile,svamp och grädde. En standard som alltid finns tycker jag, 210kr kostade en sån, lite för dyrt för en Pastarätt tycker jag. Vi drack varsin Pellegrino vatten 0,5l som gick på hela 45kr. Dyrt tycker jag. Gott var det men väldigt dyrt enligt mig. Så om ni går dit och ska dricka vatten, ta vanligt vatten med en citronskiva i.

Jag fick åka med Markus hem i hans Mustang GT ....kommer inte ihåg resten och Petter är inte hemma så jag kan inte fråga. Det var tufft på riktigt! Den gick helt otroligt fort. Jag blev lite åkrädd men det var riktigt kul att få åka. Man kunde som inte sluta le:)

Visst är det så att vitt är brudens färg, det är därför man inte bär en vit klänning på ett bröllop?

Måste hämta ut Idas brudklänning i veckan....snart dags:) pirrar i min mage när jag tänker på bröllopet, helt sjukt!


Nu ska vi ut på havet och åka runt Obbola, vi tar med oss fika och myser med grannarna.

Ikväll blir det en egenfångad öring av Petter till middag, mums!

Vi såg YESman igår. Den var riktigt rolig, jag är ingen Jim fan men han var rätt bra i den filmen. very nice!

Ha en underbar söndag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar