onsdag

Myskväll!

Igår satt jag och Petter och drack skumpa och rose. Vi spelade kort
och hade trevligt!

Ikväll gick vi ut vid 19,30 när Frans skulle sova. Då blev det
oxfile,vin & öl på Texas long horn. Bra ide om man vill äta utan
barn (fast ändå med barn)
Väldigt mysigt och bara få vara jag & du.

Imorgon ska vi ta en promenad till Haga och besöka Heartstore där jag
alltid får så fina presenter av svärmor när hon vart här i Gbg.
Sen ska vi gå mot Slottskogsparken och mysa!

Sen på Fredag lämnar vi Göteborg för denna sommar, men hem åker vi
inte. Mer om vart bilen tar oss får ni veta på Fredag:) på tisdag
satsar vi på att vara hemma i skärgården igen. För på onsdag har
Frans sin 11 mån kontroll. Min älskling. Att tiden går så fort.
Känns som det var igår jag satt där och ammade i soffan med kall
Carbonara i andra handen.
Min bästis!
Blir spännande att veta hur lång han är för han är verkligen lång!

Godnatt på er!
Frans vaknar 06,10 nu lagomt på semestern:)

3 kommentarer:

  1. Ni verkar ha så mysigt tillsammans, jag blir så glad när jag läser om allt kul ni gör =) Du håller mig uppdaterad om er på bloggen så får jag uppdatera dig om mig sen när ni kommer hem. Längtar efter dig och min bästa lilla gudson. Puss på er Hanna

    SvaraRadera
  2. en uppdaterad moster2/7/09 08:24

    Mysigt är bara förnamnet o Texas longhorn är alltid ett säkert kort. T.o.m våra grannar, som inte hade så stora förhoppningar, blev stormförtjusta när vi åt där.
    Njut av dagen och gör riktigt bra inköp.
    Det är helt ovverkligt att Frans snart är 1 år. Jag tycker inte det gått så lång tid för jag har ju inte blivit äldre eller ;-D
    Spännande att höra vart bilen åker på fredag. Jag håller koll, räkna med det :-D
    Ha en riktigt skön och solig dag men se till att ha håret utsläppt och solskyddsfaktor 50+
    ;-)

    SvaraRadera
  3. Nämen Emma, du verkar bara smörja in Frans :(, ser att ni har hur mysigt som helst. Hör av er när ni kommit hem. Kramar från oss.

    ps. astrid säger - hej! nu skratt

    SvaraRadera