onsdag

Lyx!

Nu ligger jag i sängen och moster har precis vart och tagit Frans.
Lyx! Han tycker det är super roligt och få leka med henne. Han blir
helt tokig!
Igår hade vi en trevlig kväll på Invito med släkten. Christer
fyllde 50 år, så det var en överraskning för honom:) mycket gott
och trevligt! Jag åt Meny Invito. Den bestod av sikrom till förrätt,
sen kolgrillad ryggbiff och sist creme brule. Kocken var superduktig
och lagade väldigt god mat till oss.
Idag blir det lite olika saker.
Puss

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Moster på resnade fot ;-D22/7/09 10:37

    Hej lyxiga du :-D
    Visst är det bra att ha mostrar ;-)
    Jag blev förvånad i morse när min granne Majvor frågade hur vi hade det på Invito igår. Hur i fridens namn visste hon att vi varit där??? Jo, jag hade lagt in din blogg så hon hade varit och läst :-)
    Nu är vi på väg till Storuman o det ser ut att bli kanonväder.
    Stort tack för en jättetrevlig kväll i går, hälsa alla så ses vi snart :-D
    Kramis

    SvaraRadera