fredag

Lite sol idag.

Idag ser det ut som det blir fint väder, kul!
Mina älsklingar de sover fortfarande och jag har gjort kaffe och smeten till American pancakes. Men det ser ut som jag får steka och äta själv.
Jag som skulle överraska Petter.

Sen att jag har ont i huvudet är inte så jätte roligt. tråkigt!

Men inte deppa ihop, dagen bjuder på städning och kanske lite mera städning! :)

Frans vaknade 6 imorse och då gick Petter upp med honom, sen vaknade jag strax före 8 och då hann jag knappt säga hej så gick de till sovrummet och snarkade ikapp. De var nog väldigt trötta båda två.
Mysigt och vara vaken själv på morgonen och dona på litegranna, synd att jag inte kan börja dammsuga bara. Men toan kan jag ta! Jaaa!

Kan nån bota min otroligt hemska huvudvärk?

1 kommentar:

  1. En otroligt varm moster :-D17/7/09 14:25

    Lite sent förslag men hade jag varit du skulle jag ha krupit ihop på soffan med en sval, blöt handduk över pannan och bara njutit av tystnaden ;-)
    Hoppas all städning har gått bra. Jag väntar fortfarande på bild på er nya soffa. Måste jag vänta tills jag kommer eller ;-)
    Ha en riktigt bra dag. Kramar

    SvaraRadera