torsdag

Torsdag.

Idag hart vart en liten seg dag. Vifick besök av en
dammsugarförsäljare kl. 10-12 så då försvann hela fm. Lite
tråkigt! Sen åt vi omelett till lunch och for ut på en cykeltur i
Obbola. Gjorde sista inköpet till våra vänner som kommer imorgon,
vilket jag har sett framemot sen vi bestämde att de ska komma:)
Sen var det bara hem och duscha och ta bilen till stan där vi ätit
på Lottas med svärföräldrarna. Jätte mysigt och trevligt. Jag åt
laxburgare. Väldigt gott:)
Visst är min prins söt? Vi lekte tagen och Frans älskar det, och jag
älskar honom. Min stora älskling fick vara med och visa upp hans
munsår.:)
Nu for Petter ut och fiska och jag ska skriva en Att göra lapp.

Puss och godnatt

1 kommentar:

  1. En hårt arbetande moster16/7/09 20:58

    Hallå där.
    Måste bara säga vilka fina killar du har ;-D
    Ha en riktigt skön kväll o hoppas Petter kommer hem med massor av fisk :-D
    Kramis

    SvaraRadera