onsdag

En dag i dimman.

Idag gick jag och Frans på promenad på morgonen. (morgon och morgon
10,30) med Elisabeth, Stella och Smilla. Vi gick en liten skogsväg och
jag blev attackerad av mygg. Huvva!
Sen blev det lunch och lite bus med barnet innan vi familjen tog bilen
till Strömpilen där det blev lite shopping på bolaget tills våra
gäster kommer på fredag. Hoppas ingen av dem kör:)
Sen mat på maxi.
När vi kom hem var det bara att gå över till farmor & farfar där vi
fick god mat och vin. Till förrätt hade de gjort denna goda tallrik
med en massa gott! Sen var det en super god pasta med nån
kycklinggryta som var väldigt god. Det var gott och mycket trevligt.
Nu har jag suttit nästan 3h med olika saker. Petter kom precis in
efter en fisketur utan fisk. Nu ska jag sova!
Förresten har vi haft dimma här hela dagen medans i stan har det vart
strålande sol.
Inte alltid bra att bo vid havet.
Puss & kram

1 kommentar:

  1. En trött och varm moster :-)16/7/09 08:03

    Hallå där :-D
    Inte alltid bra att bo vid havet eller hur ;-)
    Här var det kanonväder i går = kvavt och varmt men efter kvällspromenaden började jag rensa rabatter. Gissa om jag PRECIS hann klart innan regnet började vräka ner :-D Man ska ha tur ibland.
    I kväll åker jag till Blomstermåla och jobbar sen är det bara 3 dagar kvar innan det är SEMESTER :-D
    Vi hörs och ses snart. Hoppas dimman har lättat ;-)
    Kramis

    SvaraRadera