lördag

Underbara sol, igen! :)

På dagen igår cyklade vi och kastade lite skräp och svängde förbi hos Maria och Frida (Ulf jobbade) Det var tok längesedan vi sågs och det var kul och ses. Hur blir det då i höst när man börjat jobba?

På kvällen hade vi middags gäster av våra underbara vänner Viktoria och CarlJohan och deras sötaste Astrid som är 13mån. Hon är jätte duktig på att gå, men det känns lite konstigt för man vill som vara där och hålla stöd, hur blir det då när Frans går här i huset?
Kommer kännas hel konstigt, vi hade iaf super trevligt och skrattade väldigt mycket.

Sen efter 23 dök Markus och co. upp med en vinare, helt spontant och underbart! Jätte kul!

Så idag har vi vart på utflykt med Markus båt hela dagen, och den höll hela dagen:) underbart!
Frans var super snäll och tyckte om båtlivet. (tur för hans pappa, ser ljust ut för framtiden)



Här är ett kort då vi låg och körde kring 44knop tror jag.
Nej nu ska jag gå och sova, Frans har vaknat 6 2 mornar och Petter har stigit upp båda, så jag ska gardera mig ifall det blir jag imorgon som väcker grannhusen :) hihi
Det känns även som om jag sitter i en båt fortfarande, allt gungar!



Underbara 2 dagar har vi haft i solskenet.

Hörs imorgon!
Sovgott!

1 kommentar:

  1. gissa vem ;-)18/7/09 22:08

    Avundsjuk??? INTE ETT DUGG :-D
    Jag sitter i Vetlanda och ser en film men om 23 tim och 30 min är det SEMESTER :-D
    Blir festligt att höra hur det går när du och Petter jagar Frans i huset ;-)
    Kramisar i massor

    SvaraRadera