fredag

Regn i skogen.

Nu har vi sett Gekås också:) stort! Folk öste ner kläder och gick
med fullproppade vagnar med kläder. Inte riktigt vad jag tycker om
när man får äran och jobba på bästa Dixi.

Men vi köpte massa skit, bara en ny bra stekpanna och spikmatta som
var värt. Sen allt under 100 blev fort övet tusen. En fotboll hem så
jag kan vara överlägsen över Petter:) sen en mini baseboll och en
liten fotboll till Frans.

Vi vart less och drog. Jag och Frans somnade fort när vi startade.
Medans Petter tog en härlig omväg i skogen. Han körde fel. :) hihi.

Vi köpte gainomax. Gott!
Alla som ska föda barn är ett tips att ta med såna här. Själv
svepte jag 4st under tiden Frans ville hemskt gärna ut. Vilket var på
20 min.
Så lite blandade känslor att dricka gaino. Men mest LYCKA!
Nu är vi i värnamo. Förhoppningsvis 8 mil kvar om inte Pettet kör
fel igen.
Vi har det bra!

Vi har kört i spöregn i 10 min. Var längesen man såg droppan från
skyn.
Nu är det mulet! Bra åka bil väder.
Nu ska vi stanna så Frans får lite mellis:)

2 kommentarer:

  1. en diggande moster4/7/09 00:47

    Du ser, man går aldrig tomhänt ut från Gekås :-D
    Karta och kompass eller Iphone med gps kanske kan vara nåt eller ;-)
    vi har varit i parken och diggat loss till Lars-Kristerz. Gissa om det var drag :-D
    Nu ska jag bara kolla Idas blogg sen är det sängen som gäller.
    Vi ses å kör försiktigt.
    Ni får ringa om ni inte hittar :-D :-D
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Kör försiktigt! välkommna hem på tisdag. Kram Astrid och Vickan

    SvaraRadera