fredag

Från liten till stor.

Dagarna går och vi har det mysigt tillsammans lilla familjen, idag har vi påbörjat ett litet projekt med att sätta upp en fotovägg i datarummet. Våra vänner Elisabeth & Fredrik har en jätte fin så vi gör nästan lika som dem. Vi tager det vi haver och det är lite blandade ramar. Det blir nog fint iaf.

Imorgon hoppas vi på sol och en sväng ut med båten.
Snart är det även dags för bröllop, jag börjar bli nervös. Det här med klänning är svårt, nu har jag köpt en grön väldigt fin, men den är även väldigt kort, men det blir den iaf.



För snart ett år sedan satt vi på en ö och solade den stora magen, det här är taget 2dagar innan beräknat datum, men sen fick vi ju vänta ytterligare 17 dagar, inte så kul! Frans hade det bra hos mig! Jag saknar att vara gravid, jag har nog aldrig känt mig vackrare än då. Kläderna satt som gjutet på en och jag mådde bra och var väldigt lycklig.
Nu är jag också väldigt lycklig med min underbara familj. Så tro inget annat nu!
Frans går för fullt med sin lära-gå-vagn. Han stannar den själv och tittar upp och ler och tycker att han är duktig, Han säger Oj för fullt och Hej börjar komma lite granna. Sen Tack och Pappa är nog inte långt bort. Men jag antar väl att han ska nöta ut Oj först. Han älskar all frukt och till lunch fick han äta fetaost köttbullar som jag gjorde med blomkålspure till. Mums!
Idag har han vart vaken sen 12 till 20 han var väldigt trött men det var nog jag som tog hans sovpass där på em. mellan 14.30-16 väldigt skönt var det att få sova så länge.
han slocknade snällt i sängen för 1h sedan.



Nu har ni fått en liten Frans update och nu ska jag gå och mysa i soffan med min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar