fredag

Äntligen är dagen här!

Snart kommer mamma och hämtar upp mig med bilen, Frans fick äta frukost på dagis så jag har haft några minuter själv att packa min väska. Som jag längtar tills imorgon när the real Spa helgen börjar.

Var precis inne på både Sturebadets hemsida och hotellets, då längtar man ju ännu mer:) Vi ska vara på sturebadet som ligger på Haga, har inte tagit med mig några träningskläder mer än promenadkläder förstårs, men Ida sa att det var spöregn i Stockholm så det ser ju inte så lovande ut, och här skiner solen.
Men baddräkten är med och en Ansiktsbehandlig är bokad imorgon em.

Kommer sakna mina två älsklingar här hemma:)

Petter åker till Wien på måndag om alla plan får lyfta, så jag & Frans blir själv några dagar, men jag har en massa spännande och roliga saker som händer nästa vecka så tiden kommer nog gå fort när han är borta:)

Nej dags att fixa det sista!

Ha en bra helg alla mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar