måndag

Härlig avslutning på påsken!

Ja sista dagen på påsken och min ledighet som varade i 7dagar, helt underbart!

Idag fick vi middag hos mamma och pappa, god gryta! och Påskägg:) I Frans påskägg fanns det en leksakshäst och en traktor av liten/mellan storlek och sen kom en stooor traktor, han tog morfar direkt i handen och ville leka :) Den följde med hem och kommer få bo i sandlådan och gräsmattan i sommar, om vi nu lyckas tina fram våran gräsmatta:)

Igår var Frans & Petter och körde traktor, De fick låna Markus traktor han förstod nog inte riktigt att han suttit i traktorn för han blev helt till sig när de mötte andra traktorer, en liten pappa & son grej:) De båda var då väldigt glada och lyckliga när de kom hem.

Själv har jag åkt på en hemsk förkylning, hoppas den försvinner fast jag har tänkt jobba på som vanligt i veckan, nästa vecka åker ju jag, mamma & Ida på Spahelg så jag vill gärna vara frisk tills dess så man kan göra behandlingar och träna lite.

Nu ska jag nog gå och läggamig och hoppas sömnen gör mig frisk!

Hoppas ni får en bra vecka!

1 kommentar:

  1. En utvilad moster6/4/10 09:23

    ja, du, det är märkligt vad dessa traktorer återkommer generation efter generation :-)
    Morbror Anders var ju också förtjust i "tatoja" när han var liten så det ligger nog i släkten ;-D
    Attans att du åkt på förkylning men hoppas den blir bättre innan ni åker på eran rå-om-er-helg :-D
    Nu åker jag till Hultsfred å jobbar lite. Ha en riktigt härlig vecka med många "tatoja" ;-)

    SvaraRadera