torsdag

Låt pengarna rulla!

Idag har varit en super dag, jag har varit på jakt länge efter fortsättningen till mina prickiga koppar, och nu har Tehörnan tagit hem dem till mig, de kommer nog i mitten på maj. Det blev Tallrikar, assietter & skålar. Jag blev super glad och det kommer nog bli våran nya vardagsservis, smart att byta servise när man är en småbarnsfamilj:)

Nu är det full rulle där inne, eftersom jag rör mig mycket i jobbet och står upp hela tiden har den nog lugnt och skönt på dagarna för kvällarna är helt otroliga, kul att känna när de rör sig där inne iaf:)

Efter jobbet var vi bjudna hem till mamma & pappa på middag, Frans var på riktigt super humör och busade och var en liten luring hela tiden, på kortet fick han för sig att sitta och flörta ett tag som ni ser med de kisande ögonen:) Så härligt barn att man inte kan sluta le:)



Vi saknar moster Ida! Önskar hon kommer hit snart...
Nu tror jag nästan att det är dags att gå och sova:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar