måndag

Uterummet

Ikväll tog jag & Petter ett ryck och städade uterummet, det blev fint och nu längtar vi efter lite mera värme så vi kan sitta och mysa där:)

En vaxduk är införskaffad till denna sommar och lite nya ljuslyktor som jag fyndade på Ikea i helgen:)


Idag har jag haft en underbar dag, åt lunch med min vän Viktoria, en timmas lunch går alldeles för fort ibland. Sen har jag varit rätt effektiv på jobbet faktiskt. Fått undan lite reklamationer, packat upp fint och enkelt bas från Ichi.

Och när dagen var slut hade jag fått en sms av mina älsklingar "Vi längtar efter dig" då blir man lycklig och hela bilfärden hem satt jag och log för mig själv och tänkte på hur glad och lycklig jag är och hur bra vi har det. Underbar känsla!

Jag håller tummarna för att SAS klarar detta med askmolnet, tycker om SAS och tycker synd att de tappar så mycket pengar.

Nu längtar vi efter en Surströmmingsmiddag i uterummet:)

Nu blir det en dusch, sen ska jag krypa ner hos Frans för han har somnat i våran säng ikväll:)

Mys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar