onsdag

Snurrig...

Oj vad det snurrar i huvudet nu...
Har ju alltid varit inne på Mallorca från Umeå i maj, men nu lockar Kroatien. Alla som vart där säger super positiva saker, men då blir det från Stockholm och lite sämre flygtider...Hummm hur gör man? Kan någon bestämma åt mig?

Är inne på att åka till Makarska rivieran...

Ja jag undrar om vi kommer att ta oss iväg överhuvudtaget? Isf blir det pga beslutsångest!

Sovgott! Jag lär ju ha femhundratusensaker att tänka på så jag lär sova dåligt inatt!

2 kommentarer:

  1. En tipsande moster ;-D8/4/10 08:35

    det är tuffa beslut ;-D
    Skriv platser på lappar, lägg i en burk och dra en lapp. Den plats som kommer upp åker ni till. Enkelt eller :-D
    Hoppas du får en riktigt bra dag med många kunder.

    SvaraRadera
  2. Lillkusinen8/4/10 17:38

    Men åk till kroatien! Testa alla restauranger och uteställen där sen får du tipsa mig var jag bör gå i sommar ;) Nämen ärligt, jag har också bara hört bra om det! och allt man läser om det, stället verkar helt fantastiskt :D Vi har spikat att vi ska dit i slutet på sommaren iaf! Taggar massor =) så dit bör ni fara!

    SvaraRadera