söndag

Sköna helg!

Här kommer lite bilder som jag tog med Iphonen på hotellrummet. Glömde min kamera i mammas väska, där finns lite bilder från Spa:)


Min säng, hästens säng och super skön:)
Vi mummsade i oss lite chips och choklad på kvällen, blev inte mycket som gick ner för vi var så trötta och somnade tidigt:)

Vi hade ett rum med extrasäng, och extrasängen var jätte bred, vi fick ett rum med dörr imellan, Ida fick sova lyxigt i denna dubbelsäng!
Vi har haft det obeskrivligt underbart mysigt!
Vi tränade på gymmet, vi provade även på ett pass Qigong (aktiv avslappning), simmade i poolen och jag avslutade dagen med en Ansiktsbehandling, super skönt!
Bilfärden hem gick jätte bra, sen avslutade vi med en 3- rätters middag hemma hos mamma & pappa som pappa hade ordnat, super gott!
Petters resa till Wien är inställd pga vulkanutbrottet så jag & Frans blir inte själv i veckan:)
Nu blir det söndagsmys!


1 kommentar:

  1. En nöjd å glad moster :-)19/4/10 08:56

    ja, inget ont som inte har något gott med sig ;-)
    Petter får ju stanna hemma å det är ju lite synd om honom :-(
    Vi hade helmysigt på resan med en ryggpeeling och ryggmassage på båten lörd em. Sen blev det turkisk ångbastu, vanlig bastu och en lååååång slapparstund i vilfåtöljen :-) God middag och tidig kväll ;-)
    Nu ska jag jäkta iväg till Hultsfred å jobba lite.
    Ses snart :-)

    SvaraRadera