torsdag

Halvtid!

Underbara lyckliga dag!

Nu har vi snart gått halvtid, idag har vi nämligen varit på Ultraljud och det var jätte roligt.
Fullt ös där inne:)

Frans har fått vara på dagis idag och vi åt lite jordgubbar närjag hade hämtat han från dagis, mummsigt! Jag älskar Jordgubbar och dessa köpta på Maxi för 10kr/pkt smakade väldigt bra :)
Ikväll har vi premiärgrillat, kyckling med egengjord potatissallad blev det.
Mamma, pappa & moster Maria kom också och åt med oss.
Min moster bor ju i södra delen av Sverige så jag ville hinna träffa henne när hon är här!
Jag hoppas vi hinner ses en gång till innan hon åker tillbaka.
Frans körde hårt med morfar, båda blev nog helt slut!
Nu ser vi Vad blir det för mat?
Sen en dusch och sen hoppa ner i renbäddad säng, underbart!
PUSS!

3 kommentarer:

  1. Grattis till eran lilla bebis. När är det beräknat för er? För oss är det beräknat 19 aug, så vi kanske är ganska nära :)
    Åh så gott med jordgubbar. Det ska vi oxå köpa känner jag...
    Så stor och stilig Frans blivit! :)

    Kram Maria och Charlie

    SvaraRadera
  2. Frans är sååååå himla söt! Men han är ju släkt med mig! :) Syskonet lär bli minst lika fint, så går det när man korsar två snyggingar! Puss på er familjen!

    SvaraRadera
  3. Å Härligt!!! Ni tjuvkikade inte på vad det var för sort då??? ;-) Hoppas kläderna passade.

    Kram kram :-)

    SvaraRadera