onsdag

Bästa mormor!

I veckan har Frans varit sjuk. Dålig i magen. :(
Igår kom mormor hit för att vårda sjukt barnbarn så kunde både jag & Petter jobba. Det var mycket trevligt att komma hem då hon hade handlat och lagat god mat, sen även städat och gjort fint! Då är man värd beröm på bloggen:)

Underbara mamma:)

Idag fick han också vara hemma från dagis och han har haft mysdag med mormor hemma hos mormor & morfar.

Själv satt jag på jobbet och sa precis till Eric att jag ville ha nån och umgås med på lunchen, så jag gick ut och åt min matlåda och när jag har halva kvar ringer mamma och bjuder mig på lunch:) Jaaa!! min dröm gick i uppfyllelse, så vi gick på Schmäck och ställde Frans nedanför fönstret för han sov lunch, då tog jag en latte när mamma åt sin lunch:) Mycket trevligt!

Jag älskar ju böcker, men inte vanliga läsböcker utan kokböcker...så idag köpte jag en ny till min bokhylla, vilken det blev får ni se om ett tag:)

Kram så länge!

...Våran resa har gått ner i pris, yes! lycko dem tänker ni förhoppningsvis nu......200kr
Ska vänta ett tag tilloch hoppas att det går lite mer neråt.
Vågar man köpa en resa nu? med tanke på vulkanen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar