torsdag

Update!

Nu var det ett tag sedan jag tog tag i bloggandet, ikväll är jag och Frans själva då Petter är på Whiskey provning, mormor hämtade från dagis och när jag kom dit fick jag spenatsoppa med ägg. Så gott! Åratalssedan jag åt det:) Som ni kanske märker så fungerar inte mitt mellanslag helt bra alla gånger:)

Nu sover Frans efter vi myst i soffan ett tag. Han saknade pappa men lyckades somna fort iaf:)

Imorgon väntar Spa helgen i Sthlm,vi tar nog bilen då flygen är inställda, känns liiite jobbigt med flera timmar i bilen när man planerat in flyg men vi är ju en riktig bilarfamilj så det kommer gå bra.


Frans har fått ett par nya stövlar 89:-och ett par sneakers 39:-Älskar att fynda:)
Sen ett regnställ från Everest, svart och enkelt fick det bli:) Allt från Stadium:)

Kanske man ska ta tag i packningen innan man somnar, är så trött!
Tur man inte behöver packa så mycket annat än mjukiskläder:) Kanske ngt annat att äta middagarna i skulle behövas:)

Det ser mörkt ut på utlandsresafronten, priserna vägrar gå ner och vi har inte råd att lägga ut så mycket pengar som det kostar, jag är lite ledsen...

Hoppas ni alla har en trevlig kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar