torsdag

Den där julgranen?

Inspirationen till denna trä gran fick jag i oktober när jag köpte på mig ett gäng jultidningar fulla av pyssel. 
Jag fastnade för denna trägran, så jag satte igång och tillverkade med virke som jag betsade med grått. 

Sen då? 
Tiden gick och den låg fint i garaget och väntade på att få lite ljus och värme på sig. 

Men tillslut så kom den in i huset och fick lite glitter och kärlek och F fick hänga upp sina fina grejer han pysslat ihop på dagis. 


Ja då kom repliken....
- Mamma varför har vi en sådan konstig gran? 

Vissa har en äkta gran från skogen, vissa har plastgran och ja, vissa har en trägran. 

Gillar att vara familjen annorlunda ibland. 

Hi Hi

1 kommentar:

  1. En pigg moster28/12/12 06:10

    Jag tyckte den var fin :-) å lite annorlunda måste man få vara ibland ;-)
    Ha en riktigt bra dag

    SvaraRadera