söndag

En tjuvstart av något som finns på julbordet.


Dan före dopparedan.  

Vi ska ha dopp - i - grytan - lunch här hemma i morgon.  
Så idag har det vart lite förberedelser annars en riktig slappardag. 
Sovit eftermiddag med lille V. Kramats i soffan. 
Bara en massa mys och så klart prat om tomten.  

Jag ställde mig och gjorde egen rödbetssallad på förmiddagen. 
Så vi tjuvstartade att smaka till dagens middag som blev köttfärsbiffar

Jag följde det här receptet. 
Klart godkänt! 

GOD JUL om jag inte hinner titta in i morgon. 
Lär nog vara fullt upp med förväntansfulla barn och göra i ordning för 19 personer. 

Hoppas ni får en fantastiskt fin dag med massa kärlek och kramar och så klart hoppas vi att tomten har sett hur snälla vi vart i år och ger oss några julklappar. 

Jag är som ett barn på julafton. 
Paket är det bästa som finns. 

Massa kramar till er. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar