lördag

Prövning av tålamodet?


Go'kväll på er denna lördag. 

Här sitter en trött trött tjej och längtar efter att få åka in i drömmarnas land tillsammans med täcke och kudde. 

Idag har jag och F hängt på stan. 
Julklappslistan - check! 
Prövning med tålamodet - check! 
Knattebio med fina vänner - check! 
Lunch på Bishop - check!
Godaste handlingen inför kvällen på Duå och Gourmet - check! 

Ja man kan säga att vissa stunder var bra, vissa bättre och vissa ville man bara sjunka under jorden. Men när botten var nådd så hände det något och vi kunde avsluta de sista affärerna på ett lugnt, stillsamt och glatt sätt. 

 Köpte med mig lövbiff hem idag, jag är lite skraj mot det köttet så därför provade jag hängmörad för att se om det blev bättre och dagens middag blev fantastisk god. 
Hade önskat att det blev 3 matlådor över men inte det. 
Vinet är ett beställningsvin, kommer från Spanien och är riktigt bra faktiskt. 
Ett doftljus från Yankee Candle får vi mysa med fram till jul. 
Doftar ljuvligt. 


Måste få energi till att förbereda tårta inför morgondagens kalas för min fina släkt. 
Att Frans har avslutning på travskolan och ett eget kalas hos en förskolekompis ska vi också klämma in. 

En söndag där allt måste klaffa helt enkelt. 

Ha en fin kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar