onsdag

Små hjärtan av choklad


Får man inte träna får man inte äta av det goda! 
En liten regel jag har för mig själv, jag har så fruktansvärt lätt för att lägga på mig runt midjan. Träningen får jag vila från denna vecka och hoppas jag är fit for fight nästa vecka att bege mig ut i skidspåret. 

Men hur ofta gör man julgodis? 

Och man kan inte bjuda på något man inte provsmakat.
Sen när lyder jag den meningen? 
Lyckas alltid prova nya saker till gäster innan jag ens provsmakat själv. 



 Fick ett väldigt gott te av en fin vän förra veckan. Bra smak så jag kan verkligen rekommendera det. 

Kvällens julgodis:
Apelsinchoklad 

Gör så här:

Smält 100g kokosfett tillsammans med 200g choklad, riv i skal av en apelsin. 
Fyll formar och ställ kallt. 

Äsch nästa gång köper jag nog marabous 200g apelsinkrokant istället för rivet apelsinskal. Prova det, lär nog bli minst lika gott! 


Vad är en jul utan en hög av clementiner? 


HÄR hittar ni dagens feelgood låt. 
Just nu går den på repeat sen i eftermiddag.  

Vilmer update: Han somnade feberfri.
Lyckan börjar återvända. 

PUSS! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar