onsdag

Ingen vanlig dag..

Idag är det 12-12-12 och jag fyller år. Ja min tvilling också. 
Känns så konstigt att säga jag när jag vet att jag egentligen är vi på denna dag. 

Men jag skulle faktiskt inte prata om min födelsedag det kan jag återkomma om i kväll då ska jag visa en underbar present jag öppnade kl. 6.15 idag. 




Jag bjuder på en skön bild som togs för ett tag sedan. 

Efter dålig sömn flera nätter så hade det suttit fint med en hel natts sömn. 
Kanske ska skrivas upp på önskelistan.
Fast Frans sa att jag kommer inte få några julklappar av tomten för jag hade inte lyssnat på honom (Frans). 

Hummm han kanske har lyssnat på sin mamma ändå? 

Nu ska jag koka mig kaffe! 





1 kommentar:

  1. En gratulerande moster12/12/12 13:17

    Ett Jättegrattis till dej på din födelsedag :-)
    Hoppas den blir riktigt bra med fler bra presenter ;-)
    Kortet på F och W är ju jättefint :-)

    SvaraRadera