onsdag

Älskade barn!

Peter Lemarc är så bra! Han tycker jag om, har suttit och lyssnat igenom lite låtar till Frans dagen och det är två stycken som jag känner är så rätt, känner att tårarna är på väg, hur går det då på Frans dag om förhoppningsvis min kusin sjunger och spelar?

Planerar det sista och längtar till dagen kommer, känns som tiden går fort och rätt som det är så är det den 9:e maj.

Idag har vi gått till Holmsund och fikat med mammorna, mitt äpple och ett glas vatten gick ner! :) det blev nog nästan 1,4mil. Skönt!
På morgonen hade jag min granne Elisabeth på frukost, barnen sov och det var skönt och få sitta och äta och bara prata! Händer inte så ofta att man har någon att äta frukost med, även på helgerna eftersom den ena får sova ett tag till, då är ju den som var uppe tidigt hungrig och redan ätit. Hon kom med en ny tidning och ett jätte fint lapptäcke, super snällt!

Ikväll har jag deklarerat och längtar mycket tills pengarna finns på kontot!

Nu blir det en kopp te och lite greys!

Imorgon väntar lunch med Astrid, det ser jag framemot!

Kram och ha en fortsatt trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar