tisdag

TACOS

Ikväll har vi haft Frans mormor & morfar här på tacokväll.
Det var mycket gott faktiskt, la ner mitt hjärta på att skära grönsakerna och steka köttet, och det blev mycket bra! :)

Idag har morfar vart med oss, vi gick till Holmsund och fikade varsin baconmacka på Nisses!
Nisses är väldigt bra! Sen gick vi hem igen och jag låg i våran schäslong och halvsov undertiden Frans for runt och kröp och busade på golvet!

Vi har haft en mysig dag, nu är jag väldigt trött och funderar på att gå i säng riktigt tidigt ikväll.

Imorgon väntar fika med mina underbara mammor!

1 kommentar:

  1. En nyfiken moster8/4/09 07:43

    Hallå där, nu har jag varit tyst ett tag :-)
    Vilka häftiga glasögon men det passar ju en haftig kille.
    Det vore kul att se hur den omtalade schäslongen ser ut som du njuter av så mycket ;-) lägg gärna in ett kort på den.
    Hoppas ni nu får en riktigt skön och avkopplande påsk med långa promenader och mycket sol. Jag jobbar till fred kväll och sen ska jag fixa lite käk som vi kan äta när Anders kommer. Ska bli jättekul.
    Var rädda om er. Bamsekram

    SvaraRadera