söndag

Mys helg!

helgen har vart underbar!
I fredags började med att jag slocknade till Talang, ca:20,30 inte så kul för Petter men det var skönt!
Klev upp 7 på lördag och gick ut på en morgonpromenad med Frans direkt (vilket jag även gjort tors,fre) väldigt skönt! Gjorde mig iordning för att åka på jobbet och jobba några timmar.
Det gick mycket bra och det var roligt! Alltid kul med löningshelg då folk köper jeans som toka, I love it!

Sen åt vi grillat med Elisabeth, Fredrik & Stella, vi drack vin och hade trevligt!

Grillat är godast!

Sen en skön söndag, som en söndag ska vara.
städade och bytte däck på bilen, en timmas promenad med Elisabeth och Stella, lite grötlunch och lite eftermiddags te/kaffe hos E,F &S.
Gick ett hus närmare oss och fick lite middag, sen hem och fortsatte med bilarna, och en timmas break då jag gick in och såg GossipGirl. Det är bra!
Sen la vi Frans och gick ut och tvättade bilarna så nu är våra två svara pärlor rena och fina.
Hoppas tvätten här i Obbola har öppnat så man kan köra och spola av allt damm som fastnar.

Sen nu har jag lagat köttfärsås & spagetti till matlåder till Petter!

Härlig dag med underbart väder!
Längtar till sommaren!

Men först Frans dag! :)
Den ser jag framemot.

Imorgon väntar city med E&S sen en middag med mina bästa kusiner Laila & Anna på kvällen med lite tjejmys.:)

Nu vet ni vad jag har gjort i helgen!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar