onsdag

Glad Påsk

Sitter här igen framför datorn och kollar runt. Har vart och tränat Spinning ikväll och har duschat och ska nu dricka en kopp te. De var ju inge Greys idag för det var hockey. tråkigt att de ska visa hockey på femman.

Har hittat en fin hemsida som heter vimsa dekor där önskar sig Frans mycket fint, bla en mätsticka (grön) som passar jätte bra i hans rum, önskar mig även en text där det står underbar & älskad, Frans morfar vet hur den ska se ut. Även min vän Maria. Den finns på många hemsidor för barn.

Idag har vi umgåts med Lina,Viktora & Maria och deras döttrar. Vi promenerade till Holmsund jag Och Maria, vi som bor på den braiga sidan :) hihi

Det va en trevlig dag!

Världens gladaste & sötaste Frida

Frans fick den här tröjan från Lipfish av Petters kusin Sofia när Frans var liten och nu är han så stor så han kan ha den, han tycker svansen är rolig att ha i munnen!

Han är så busig vårat barn, bus bus & bara bus! :) Han är underbar!

Tänk att han är 8 månader snart, tiden går så fort!


Köttsoppa äter vi princip aldrig, och i veckan har vi ätit det två gånger, i måndags blev vi bjudna hos min mormor och idag hemma och Frans farmor & farfar, det var mycket gott!

Imorgon är det skärtorsdag och vi ska bli bjudna på middag hemma och hos Frans mormor & morfar, det ska bli trevligt & gott! :)

Petter är långledig nu, känns huuur bra som helst, då får jag städa i lugn och ro imorgon bitti medans han får ta en promenad med barnet! :) Annars blir jag bara stressad och arg för att han inte hjälper till! En sväng på stan hade vi tänkt hinna med också. Fota lite snygga vårkläder från DIXI så ni får inspiration och shoppa lite nytt!

Nu ska jag sova!

Glöm inte och anmäla er till Frans dag! :)

Godnatt på er och GLADPÅSK!





1 kommentar:

  1. Vilka söta barn vi har :-)

    Ha en härlig påsk n så höres vi på måndag :-)

    Kram kram

    Maria

    SvaraRadera