onsdag

En dag i solen!

Efter lunch gick jag och Frans ut på en promenad för att han skulle få sova och jag skulle få komma ett steg närmare mitt mål!

Började med Byvägen och då gick jag förbi växthuset och blev sugen på göra en liten fin kruka vid bron. De blev tre stycken penséer och den välkommen skylten har vi fått utav Gunilla & Claes, tror att det var en inflyttningspresent när vi flyttade in i huset.

Fick efter ett tag på min promenad ett sms att mitt paket från Bemz så jag gick via BK och sen ICA och jag var ute i två timmar och Frans sov ingenting på hela vägen han var super trött.
Ingen höjdare att ha ett stort paket och en papperspåse med blommor och sen köra en barnvagn men en gnällig Frans i, jag tog nog lite vatten över huvudet men jag kom ju hem tillslut!

Vi gick in och åt mellis och sen ut igen för att få Frans att sova denna gång, lyckades efter 20 min. hann gå in och lägga kycklingen i marinad sen ut för att plantera mina blommor. vem vaknar? Frans! Han sov alltså 20min på em. Vad har hänt? Han som brukar sova 4h per dag sover nu 1h per dag. Han är jätte trött för det mesta! Vad ska jag göra?


Jag älskar honom!
Han är så bra min pojke!

Snart kommer en bild på våran schäslong! :)
Kycklingen blev super god! Grillat är bäst!


4 kommentarer:

  1. en supporter29/4/09 19:03

    Ja du Emma, det är inte lätt :-S
    Jag tycker i alla fall att du gjorde det bra som kom hem med både paket, blommor och barn utan att få spelet ;-)
    Penséerna blev jättefina och Frans är verkligen en tuff grabb med snusnäsduk eller är det haklapp ;-D
    Ser fram emot kort på schäslongen =)
    Ha en riktigt trevlig kväll. Kramis

    SvaraRadera
  2. Åh vilken tur att han är så söt! Snart kommer älsklingsmoster och busar med honom! :)

    SvaraRadera
  3. Och att du är så vacker! Min tvilling det! :)

    SvaraRadera
  4. Å vikken fin bild på dig och Frans, helt underbar. Såg du mig när jag vinkade i morse?? :-)

    SvaraRadera