torsdag

Stanna klockan!

Idag är vi lite ego och visar en bild på mig istället för min skönhet till son, Petter tog detta kort igår när vi var ute och gick på kvällen, jag fick med han på 1h promenad! Hejja Petter!


Den här vekcna har vart jobbig, jag har hela tiden haft en mage som har skrikit efter mat!
Jag är hungrig hela tiden och det går inte lättare på jobbet när den ena är gravid och den andra älskar alla sötsaker, där står de och analyserar om vad de ska äta för gott till fika, glass, chokladboll,mm men jag klarar av att inte äta och det vet jag att jag gör men jag blir ju bara mer hungrig! Lite jobbigt, så idag bestämde jag mig för att ta med fika till dem, de fick varsin chokladmuffins och chokladboll, så nu slapp de stå och analysera om vad de ska stoppa i magen!
Då gick de bättre! :) Ni som undrar som tog jag självklart inte med till mig själv!

Imorgon får vi se resultatet efter veckan hoppas det ser bra ut för imorgon blir det sushi med Maria och Ulf och helst vill jag äta en hel sushi inte en detoxsushi med bara avocado och lax, helgen ser ju mindre ljust ut för på lördag är det 30års fest, men jag visste att den här helgen skulle bli så, men varför styra upp allt en vecka till, det skadar ju inte att man har smygbörjat och får köra fas 1 i 3v istället.

imorse var jag och Frans ute 7.20 på en timmas morgon promenad han somnade efter drygt halva tiden, han var super trött!

Inge nytt i butiken under veckan jag jobbat, tråkigt med tanke på att jag skulle ha fotat allt nytt och visat er, gick inge bra på den fronten, men nästa vecka ska jag in till city så då ni! Då hoppas jag ni får lite sommarinspiration! :)

Ikväll har jag vart på spinning, det va kul, jag körde sten hårt för hon har så bra låtar och är så bra på peppa så man vill köra stenhårt, det går inte att göra ngt annat! :)

Nu ska jag umgås med min älskling ett tag innan det är dags för att somna in för natten!

Kram till er alla och hoppas ni får en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. guess who17/4/09 05:26

    Heja heja heja dej Emma.
    Du är ju jätteduktig med både detox och spinning :-D
    Vilket jättebra kort Petter tog, du ser ju ut som en fotomodell.
    Nu är det bra idag kvar sen ska jag få vara ledig i 2 dagar och det känns kanon :-)
    Det blir nog både tvätt och fönsterputsning.
    Ha en riktigt trevlig helg å en bamsekram till er alla

    SvaraRadera
  2. Superfint kort :-) Tack så jättemycket för ikväll och alla fina kläder :-)

    Ses imorgon :-)

    SvaraRadera