måndag

Hemma Spa

Från topp till tå har jag nu haft min underbara sköna stund i badrummet.
Hårinpackning, ansiktsscrub, lite lack på fingarar och tånaglar. nyrakade ben, en bodyscrub och sist men inte minst bodybutter.

Just nu är alla mina bodybuttrar slut, så jag har bara mango kvar och den hade jag när jag var gravid så den känns inte helt rätt att ha, ser mig själv gå där 17 dagar över tiden inne på ica gourmet för att handla allt till våra goda mackor som vi skulle ha med oss dagen efter för en igångsättning!
Nej jag vill ha jordgubb och cocos. Jag är duktig på att samla på mig buttrar men nu har jag vart duktig på göra slut på alla innan jag köper ny, men nu är det dags!

Idag har min vän jeanette och hennes lilla Theodore vart på besök vi gick på en timmas promenad och satt en liten stund i solen, sen bara pratat, underbart!
Jag och Frans hade väldigt mysigt!

Nu ska jag gå och mysa i soffan med min älskling och min kopp te han har gjort åt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar